סוכה שומרונית - חזזית - ויקימילון / השומרונים נזכרים בשמם בספר מלכים, ומוצגים כגולים שהביא מלך אשור אחרי חורבן .

השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. האם מותר לסכך בענפים שיתייבשו ובפירות והאם מותר לתפוס או להחזיק את הסכך באמצעות דברים שפסולים לסכך בהם? השם שומרונים נובע מהתיישבותם בשומרון, כשם שהמונח 'יהודים' נובע. עם תום החג, מפרקים את הפירות מגג הברזל ואלו נתרמים לנזקקים. סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט:

האם מותר לסכך בענפים שיתייבשו ובפירות והאם מותר לתפוס או להחזיק את הסכך באמצעות דברים שפסולים לסכך בהם? חזזית - ויקימילון
חזזית - ויקימילון from upload.wikimedia.org
שומרונים בלבוש מסורתי, בטקס עלייה לרגל באתר הר גריזים צילום מוטי שפי. סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט: הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. הקטע הבא תוהה מהם הקריטריונים המגדירים את כשרותה של סוכה ומציע נקודות מבט. © www.israelimages.com / harel stanton. השומרונים נזכרים בשמם בספר מלכים, ומוצגים כגולים שהביא מלך אשור אחרי חורבן . חלק ניכר מהישראלים אינו יודע כמעט דבר על העדה השומרונית, חלק אחר אולי ביקר בסוכה שומרונית . השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה.

אם כך אתה חייב לשמוע על סוכה.

עם תום החג, מפרקים את הפירות מגג הברזל ואלו נתרמים לנזקקים. הקטע הבא תוהה מהם הקריטריונים המגדירים את כשרותה של סוכה ומציע נקודות מבט. חלק ניכר מהישראלים אינו יודע כמעט דבר על העדה השומרונית, חלק אחר אולי ביקר בסוכה שומרונית . מצב סרט המספר על בניית סוכה שומרונית בבחינת שומרונית בונה סוכה. אם כך אתה חייב לשמוע על סוכה. סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט: הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. © www.israelimages.com / harel stanton. ז מול הליך בניית סוכה שומרונית, ודוגמאות לסוכות שומרוניות). השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. שומרונים בלבוש מסורתי, בטקס עלייה לרגל באתר הר גריזים צילום מוטי שפי. השם שומרונים נובע מהתיישבותם בשומרון, כשם שהמונח 'יהודים' נובע. הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים.

הקטע הבא תוהה מהם הקריטריונים המגדירים את כשרותה של סוכה ומציע נקודות מבט. הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. מצב סרט המספר על בניית סוכה שומרונית בבחינת שומרונית בונה סוכה. אם כך אתה חייב לשמוע על סוכה. © www.israelimages.com / harel stanton.

השם שומרונים נובע מהתיישבותם בשומרון, כשם שהמונח 'יהודים' נובע. חזזית - ויקימילון
חזזית - ויקימילון from upload.wikimedia.org
עם תום החג, מפרקים את הפירות מגג הברזל ואלו נתרמים לנזקקים. חלק ניכר מהישראלים אינו יודע כמעט דבר על העדה השומרונית, חלק אחר אולי ביקר בסוכה שומרונית . השם שומרונים נובע מהתיישבותם בשומרון, כשם שהמונח 'יהודים' נובע. הפירות יוצרים פסיפס צבעוני ויפה. סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט: הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. © www.israelimages.com / harel stanton. הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים.

הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים.

עם תום החג, מפרקים את הפירות מגג הברזל ואלו נתרמים לנזקקים. חלק ניכר מהישראלים אינו יודע כמעט דבר על העדה השומרונית, חלק אחר אולי ביקר בסוכה שומרונית . האם מותר לסכך בענפים שיתייבשו ובפירות והאם מותר לתפוס או להחזיק את הסכך באמצעות דברים שפסולים לסכך בהם? השם שומרונים נובע מהתיישבותם בשומרון, כשם שהמונח 'יהודים' נובע. השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. ז מול הליך בניית סוכה שומרונית, ודוגמאות לסוכות שומרוניות). שומרונים בלבוש מסורתי, בטקס עלייה לרגל באתר הר גריזים צילום מוטי שפי. סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט: הפירות יוצרים פסיפס צבעוני ויפה. הקטע הבא תוהה מהם הקריטריונים המגדירים את כשרותה של סוכה ומציע נקודות מבט. הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. אם כך אתה חייב לשמוע על סוכה. © www.israelimages.com / harel stanton.

הקטע הבא תוהה מהם הקריטריונים המגדירים את כשרותה של סוכה ומציע נקודות מבט. שומרונים בלבוש מסורתי, בטקס עלייה לרגל באתר הר גריזים צילום מוטי שפי. הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. © www.israelimages.com / harel stanton. הפירות יוצרים פסיפס צבעוני ויפה.

© www.israelimages.com / harel stanton. חזזית - ויקימילון
חזזית - ויקימילון from upload.wikimedia.org
מצב סרט המספר על בניית סוכה שומרונית בבחינת שומרונית בונה סוכה. השומרונים נזכרים בשמם בספר מלכים, ומוצגים כגולים שהביא מלך אשור אחרי חורבן . סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט: ז מול הליך בניית סוכה שומרונית, ודוגמאות לסוכות שומרוניות). השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. חלק ניכר מהישראלים אינו יודע כמעט דבר על העדה השומרונית, חלק אחר אולי ביקר בסוכה שומרונית . © www.israelimages.com / harel stanton. הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים.

הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים.

סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט: חלק ניכר מהישראלים אינו יודע כמעט דבר על העדה השומרונית, חלק אחר אולי ביקר בסוכה שומרונית . שומרונים בלבוש מסורתי, בטקס עלייה לרגל באתר הר גריזים צילום מוטי שפי. אם כך אתה חייב לשמוע על סוכה. האם מותר לסכך בענפים שיתייבשו ובפירות והאם מותר לתפוס או להחזיק את הסכך באמצעות דברים שפסולים לסכך בהם? © www.israelimages.com / harel stanton. הפירות יוצרים פסיפס צבעוני ויפה. הקטע הבא תוהה מהם הקריטריונים המגדירים את כשרותה של סוכה ומציע נקודות מבט. השומרונים נזכרים בשמם בספר מלכים, ומוצגים כגולים שהביא מלך אשור אחרי חורבן . הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. הכהן יפת בן אשר ומצויים מוצגים מגוונים על התרבות השומרונית, ביניהם ספר תורה שומרוני, תערוכה מתמדת של כתבי יד, פרוכות קיר, סוכה שומרונית ודגמים של הר גריזים. מצב סרט המספר על בניית סוכה שומרונית בבחינת שומרונית בונה סוכה. עם תום החג, מפרקים את הפירות מגג הברזל ואלו נתרמים לנזקקים.

סוכה שומרונית - חזזית - ויקימילון / השומרונים נזכרים בשמם בספר מלכים, ומוצגים כגולים שהביא מלך אשור אחרי חורבן .. השומרונים נזכרים בשמם בספר מלכים, ומוצגים כגולים שהביא מלך אשור אחרי חורבן . מצב סרט המספר על בניית סוכה שומרונית בבחינת שומרונית בונה סוכה. סוכה שומרונית בהר גריזים (קרדיט: הפירות יוצרים פסיפס צבעוני ויפה. שומרונים בלבוש מסורתי, בטקס עלייה לרגל באתר הר גריזים צילום מוטי שפי.

השומרונים נזכרים בשמם בספר מלכים, ומוצגים כגולים שהביא מלך אשור אחרי חורבן  סוכה. עם תום החג, מפרקים את הפירות מגג הברזל ואלו נתרמים לנזקקים.